Jäsenkorttiedut

Hakunilan ostoskeskuksen Viromarketista erääntyvät elintarvikkeet -60% jäsenkorttia näyttämällä.

Hakunilayhdistyksen Jäsenkortilla -10% alennus tatuoinneista

Tarjoaa:
Teris tattoo. Jäsenkorttia näyttämällä. Teris tattoo puh: 044 5927 213.

TATUOINTI STUDIO.... LEINELÄ

Leinelänkaari 17.
Kannuskuja 7
(Entinen Ryhmäperhepäiväkoti Villivarsa)
Puh. 09-8764 291
MA-PE 9-18
LA 9-14 (kesälauantaisin sovittaessa)

Tarjoamme Sinulle kampaamo- ja parturipalvelut
TIISTAISIN JA KESKIVIIKKOISIN 10% ALENNUKSELLA!
Hieronta- ja kosmetologipalvelut arkisin -10 %!

Tapaamisiin kauneutesi tähden!
BABYLON FOOD. ITÄMAISIA ELINTARVIKKEITA..
10% alennus Hakunilan kyläyhteisö Ry jäsenille
, jäsenkorttia näyttämällä. Heporinne 2 (Entinen Siwa)

Torstai & lauantai Halal liha klo. 14:00.
Torstai tuoreet kasvikset klo. 17:00.
Maanantai Afrikkalainen lämmin ateria ateria.

Aukioloajat:
ma-pe klo. 10:00 - 20:00.
la klo. 10:00- 18:00.
su klo: 12:00 - 18:00.

10% alennus seisovasta pöydästä arkisin. Jäsenkorttia näyttämällä.

Jäsenkortti alennus! Perhejudon vuosimaksu -40% 300e/vuosi.

Normaalisti 500e/vuosi. Harjoitus pidetään Hakunilan väestönsuojassa lauantaisin klo 10.00 – 11.15. Aikuisen toivotaan osallistuvan harjoitukseen (ei erillistä maksua). Otamme uusija jäseniä mukaan non stop meeningillä eli koko ajan on haku päällä uusille jäsenille.

Juha Turunen toiminnanjohtaja
Tikkurilan Judokat juha.turunen@tikkurilanjudokat.fi
Puh.0400 509783

Hakunilan kyläyhteisö ry:n jäsenille.
Tule kokeilemaan ratsastusta Poni-Hakaan. Talutusratsastusta perjantaisin klo 18.00 ja sunnuntaisin 17.45 Soita ja varaa aika viim. 1 vrk aiemmin ma-ke 14.30-16.30 tai to-la 14.30-15.30 09 8766304. Mainitse sana Hakkila niin saat 20 % alennuksen talutusratsastuksesta. Normaali hinta 25 €, Hakkilan alennuksella 20 €/kerta. Poni-Haka Oy, Vuorilehdontie 16, 01200 Vantaa

Hei hyvä Hakunilalainen, mietitkö juhlien järjestämistä, mutta et oikein tiedä mistä alottaisit.

Ei hätää, Hakunilan oma poika Make on pannut kaikki juhliin liittyvät ammattikunnat ja osaajat yhteen. Hän on valmis räätälöimään onnistuneet juhlat tilaajan toiveiden mukaan. Hän tietää lukuisia juhlapaikkoja ja hoitaa paikan päälle tarvittaessa koko äänentoisto ja PA-laitteet. Make organisoi tarvittaessa ihan kaiken ja suunnittelee "what ever You wish for".

Hakunilan kyläyhteisön jäsenet saavat koko juhlapaketista -5% alennuksen. Maken omilla sivuilla https://www.makeguitarartist.com/ löytyy lisätietoja kaikesta.

Itämaisia vaatteita. 5% alennus Hakunilan kyläyhteisö ry:n jäsenille jäsenkorttia näyttämällä.

Heporinne 2(entinen Siwa)
Aukioloajat:
Ma-pe klo:10.00-20.00.
La:10.00-18.00.
Su klo:12.00-18-00.

Liikkeessä on myös rahalähetys.

PYRAMIDIN POHJALLA on erikoistunut urbaaniin underground rap tapahtumiin joita on järjestetty Pk seudulla, Hämeenlinnassa ja Tampereella. 2015 Vuodesta lähtien tapahtuma on järjestetty tasaiseen tahtiin ja niissä on noussut lavalle Suomen eturivin artisteja kuten Kube, Evil Stöö, Heikki Kuula, Sairas T yms. Ulkomaalaisia artisteja pyrimme kanssa tuomaan Suomeen joista viimeisin täällä käynyt oli StompDown Killas Crewin jäsen Evil Ebenezer sekä JYAY’s. Emme järjestä pelkästään UG räppi iltoja vaan juuri sellaisia tapahtumia millaiselle kysyntää löytyy.

Jos haluat apua tapahtuman järjestämisessä tai että järjestäisimme jonkun tietyn tapahtuman niin ota yhteyttä pyramidinpohjalla@gmail.com

Hakunilan kyläyhteisön jäsenille tapahtumista 10% sisääpääsy hinnasta pois. (ei koske narikkaa).
HAKANIEMEN TAITEILIJATARVIKEKAUPPA. 15% alennus kaikista tuotteista Hakunilan kyläyhteisö ry:n jäsenille jäsenkorrtia näyttämällä.

717 & 718 bussit menevät Nissaksesta ja Hakunilasta Hakaniemeen kaupan eteen.

SNOW WHITE Kehystämö, Valmiskehykset, Valokuvakehykset, Valmiskehykset öljyvärimaalauksille, Kiilakehykset, Maalaustelineet, Maalauskankaat, Kynät/Hiilet/Liidut, Värit, Öljyvärit, Taiteilijalaatuiset öljyvärit, Harrastelijalaatuiset öljyvärit, Akryylivärit, Taiteilijalaatuiset akryylivärit, Harrastelijalaatuiset akryylivärit, Akvarellivärit, Taiteilijalaatuiset akvarellivärit, Harrastelijalaatuiset akvarellivärit, Guassivärit, Taiteilijalaatuiset guassivärit, Harrastelijalaatuiset guassivärit, Muut värit, Värilajitelmat, Maalausaineet, Öljyvärimaalausaineet, Akryylimaalausaineet, Akvarellimaalausaineet, Maalausaineet muut, Siveltimet, Öljy/akryylisiveltimet, Akvarelli, guassi / muut siveltimet, Maalauspohjat, Pellavapinkopohjat, Pellavapinkopohjat, korkeakiilakehys, Marie's-taiteilijapinkopohjat, Pahvipohjat, Maalauspohjat muut, Paperit, Lehtiöt, Akvarellipaperilehtiöt, Akryylimaalauslehtiöt, Öljyvärimaalauslehtiöt, Piirustuspaperilehtiöt, Lehtiöt muut, Irtoarkit, Akvarellipaperi, Irtoarkit muut, Muut tuotteet

TAIDEKEHYSTÄMÖ Snow White Oy
Hämeentie 2 M 1