Maahanmuuttajat

Koulutusta

Hakunilan kansainvälinen yhdistys

Neuvontatoimisto ulkomaalaisille. Hakunilan kansainvälisen yhdistyksen neuvontapiste palvelee Hakunilan, Koivukylän ja muiden Vantaan alueiden ja ympäristön ulkomaalaisia ja myös suomalaisia, jotka haluavat esim. tietoa alueen vieraista kulttuureista ja yhdistyksen toiminnasta.

Yhdistys järjestää monikulttuurista toimintaa, keskustelutilaisuuksia, esitelmiä, kerhotoimintaa naisille ja lapsille, retkiä ja näyttelyitä. Kerhojen lisäksi on järjestetty musiikin, kirjallisuuden ja kuvataiteen opetusta. Yhdistyksen kursseilla ja kerhoissa koulutetut taiteilijat ovat esiintyneen erilaisissa tilaisuuksissa pääkaupunkiseudulla.

Voit kääntyä puoleemme, kun haluat informaatiota tai tukea seuraavissa asioissa:

• Sosiaaliset kysymykset
  • Lakiasiat
  • Opiskelu
  • Kurssit
  • Harrastustoiminta
  • Työ
  • Kriisit ja muut ongelmat

• Voit myös tulla keskustelemaan muuten vain. Toimistossa voi myös saada tietoja yhdistyksen toiminnasta, esim. lastenkerhoista ja tapahtumista.

Palvelu on maksutonta Voit ottaa yhteyttä puhelimella:
    maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin kello 10–16
    puh. 2722775, 040-501 3199

Kielet:

Burhan Hamdon palvelee henkilökohtaisesti neuvontatoimistossa suomen, englannin, arabian ja turkin kielillä tiistaisin ja torstaisin kello 10–14. puh. 2722775, 040-501 3199. Albaniankielinen päivystys Pe klo 8.00–12.00 Harun Osmani
    puh. 040 484 3998 Venäjänkielinen päivystys Länsimäessä, Kilpakuja 1 tiistaisin klo 10–16 Larissa De Roberti Soittaa voi milloin vain puh. 050 572 6703 Muut ajat ja kielet sopimuksen mukaan.

Voit esittää kysymyksiä myös sähköpostilla:
    hakunilan@kolumbus.fi
    Yhdistyksen kotisivulla tietoja osoitteessa:
    www.hakunila.org
    Ota mukaan asiaasi liittyvät paperit.

Osoite:

Hakunilan kansainvälinen yhdistys
    Kannuskuja 2A, 3. krs. (Hakunila)
    01200 VANTAA

Puhelin: (09) 2722775, 040-5013199